Inventor Lab

Konkurrér i gode idéer der gør gavn i jeres hverdag

  • 4-400+
  • 120-240 min. efter ønske
  • Dansk, Engelsk

Innovation er en holdsport! Sjovt og inspirerende spil, hvor deltagerne skal konkurrere i opfindelser, der kan gøre gavn i hverdagen.

Inventor Lab er et sjovt og udfordrende spil, hvor deltagerne skal konkurrere i gode idéer, og hvem der er bedst til at forbedre ting fra jeres egen hverdag. Ud over et par underholdende og eksperimenterende timer med masser af samarbejde vil I opleve, at alle kan få gode idéer, og at man kan realisere sine ideer på kort tid.

Spillet er opdelt i runder, og for hver runde bliver holdene stillet en udfordring, de skal løse.

Holdene har intuitive byggeklodser til rådighed og kan med de udleverede startpoint indkøbe materialer fra det medbragte materialelager, der kan gøre opfindelsen både bedre og mere spændende.

Jo bedre holdets løsning er – jo større er chancen for at øge sin beholdning af point. Der er både mulighed for at score point i design, funktionalitet og bedste løsning.

Inventor Lab forløber i hovedtræk således:

‍1. Introduktion
‍Vi introducerer til spillets forløb, de elektroniske byggeklodser, materialelageret og skrald med tanke på genbrug.

‍2. Udfordringer og opfindelser
‍Holdene konkurrerer i at tænke ud af boksen og gøre ting fra jeres hverdag bedre, lettere, hurtigere og billigere!

‍3. Vinderholdet kåres
‍Design, funktionalitet og bedste løsninger belønnes. Holdet med flest point kåres som dagens bedste inventors.

Hvert hold får udleveret et start-kit, som består af elektroniske byggeklodser og startpoint.

Byggeklodserne er nemme at gå til, og man kan som deltager ikke gøre noget forkert.

Holdene kan løbende købe ting fra det omfattende materialelager – men kan også med tanke på genbrug spare point i kapløbet om vinderpladsen.

Inventor Lab egner sig godt som seriøs underholdning eksempelvis i forbindelse med et møde eller andet firmaarrangement.

Spillet er fleksibelt både i varighed, indhold og deltagerantal. Vi tilpasser samtidigt opgaverne individuelt til hver enkelt virksomhed – med fokus på at det også skal være sjovt og underholdende.

Vi kan tilpasse konceptet til langt de fleste anledninger, hvor der ønskes en udfordrende og anderledes aktivitet. Inventor Lab | The Game fungerer normalvis bedst i dagtimerne.

Dit udbytte i Inventor Lab:

  • Løsningsorienteret samarbejde.
  • Træne innovationsevnen.
  • Indsigt i hinandens kompetencer.
  • Konkretisere og gøre svævende idéer håndgribelige.
  • Oplevelsen af at alle uanset placering i organisationen kan få gode idéer.

Inventor Lab kan gennemføres de fleste steder.

Vi tager udgangspunkt i hvad der kan lade sig gøre på stedet, men optimalt har vi brug for:

  • Plenumlokale med plads til alle og projektor/lærred og hvor hvert hold har sit eget bord / ø.
  • Mulighed for opstilling af materialelager på borde.

Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.

Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.

Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 4.500 arrangementer.

Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.

Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre om vi kan give en intern reference.

Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer  eller blive klogere på os.

Hvilken udgave skal vi vælge? 
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver. 

Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon). 

Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. 

Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.

Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem. 

Skal I se stedet inden arrangementet? 
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.

Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet. 

Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her. 

Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.

Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.

Pris: 10.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Light udgaven indeholder

  • Tilbydes i dagtimer mandag - onsdag
  • Varighed 2 timer
  • Komplet spil med alt der skal bruges
  • 2-6 spændende opfindelser pr. hold
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Facilitator
  • Billeder fra arrangementet
  • Diplom til vinderholdet
  • AV-udstyr
  • Tilpasning til jeres virksomhed
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 11.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Standard udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 2 - 4 timer
  • Vi kommer til jer
  • Komplet spil med alt der skal bruges
  • 2-6 spændende opfindelser pr. hold
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Facilitator(er)
  • Billeder fra arrangementet
  • Diplom til vinderholdet
  • AV-udstyr
  • Tilpasning til jeres virksomhed
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 21.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Premium udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 2 - 4 timer
  • Vi kommer til jer
  • Komplet spil med alt der skal bruges
  • 2-6 spændende opfindelser pr. hold
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Planlægning og koordinering
  • Facilitator(er)
  • Billeder fra arrangementet
  • Diplom til vinderholdet
  • AV-udstyr
  • Tilpasning til jeres virksomhed
  • Gennemførelse på engelsk

Det skal være trygt at bestille

  • Prismatch
  • Fleksibelt deltagerantal
  • Flyt dato omkostningsfrit
  • Betal efter arrangement