Overalt i Danmark | +5.000 arrangementer siden 2007

Crisis Navigators

Kaos og krisehåndtering med virksomhedsspillet Crisis Navigators
Crisis Navigators
Crisis Navigators
Crisis Navigators
Kaos og krisehåndtering med virksomhedsspillet Crisis Navigators

Beslutninger, samarbejde og strategisk tænkning er nøglen til overlevelse

  • 4-1.000+
  • 90-180 min. efter ønske
  • Dansk, Engelsk

Er du klar til at teste din evne til at navigere gennem kaos og uforudsete udfordringer? I Crisis Navigators bliver du og dine kolleger kastet ud i et intenst og realistisk krisescenarie, hvor overvejede beslutninger, samarbejde og strategisk tænkning er nøglen.

Verden, som vi kender den, er i opløsning. Cyberangreb lammer systemer og spionage truer vores dagligdag. I bliver præsenteret for et kritisk scenarie, i jagten på at finde en ukendt fjende, der truer Danmarks forsyning og infrastruktur. I bliver ført fra digitale spor til fysiske lokationer, og undervejs dukker navne, steder og dokumenter op – alt sammen noget I skal bruge til at stoppe det næste angreb, før det er for sent. Det er jeres opgave at navigere spillets forløb, idet I sammen skal beslutte om effektiviteten er vejen frem eller om samarbejdet skal sejre. 

Intet er, som det ser ud, og kommunikation, omstændighed og snarrådighed er afgørende.

Med i jagten får I hjælp fra vores Crisis Response Unit (CRU). Fra denne enhed transmitterer en af vores instruktører LIVE fra kulissen og præsenterer jer for uventede hændelser, breaking news og dramatiske twists undervejs. I bliver presset til det yderste, mens krisen udfolder sig og nye informationer vender op og ned på jeres strategier. Crisis Navigators er et spil fyldt med tæt samarbejde og læring, som kan give jer værdifuld indsigt i krisehåndtering og beslutningstagning, som I kan tage med jer og bruge i jeres dagligdag.

Crisis Navigators forløber i hovedtræk således:

1. Vi afbryder jer

Efter aftale vil jeres møde afbrydes, da deltagerne er nøje udvalgt til at indgå som en enhed i Crisis Navigators.

2. Krisescenariet undersøges

Du og dine kolleger vil indgå i mindre efterretningsenheder. I vil her sammen med CRU forfølge forskellige spor i sagen og forsøge at finde frem til det næste angreb og gerningsmændene bag.

3. Dagens Navigators

Til sidst vil det hold, der har klaret sig bedst igennem alle de kritiske scenarier, blive kåret som dagens Navigators.

 

Kan du og dine kolleger navigere gennem kaos og uforudsete udfordringer?

I Crisis Navigators bliver du og dine kolleger kastet ud i et intenst krisescenarie, hvor samarbejde og strategisk tænkning er nøglen. I løbet af spillet vil I indgå i mindre efterretningsenheder, mens CRU leverer liveopdateringer og uventede spor. Crisis Navigators giver jer en spændende oplevelse og værdifuld indsigt i krisehåndtering, som I kan bruge i jeres dagligdag.

 

Se en lille teaser Crisis Navigators her

Indhold i Crisis Navigators

Vi sørger for historie, skuespil, setup osv. gennem hele spillet.

Vi kommer til jer og spillet faciliteres af vores instruktør on location som løbende vejleder gennem spillet samtidig med at Crisis Response Unit (CRU) sender LIVE fra kulissen på vores lokation.

Der kræves ingen forberedelse af deltagerne. Vi står for hele afviklingen, fra vi træder ind i lokalet - til spillet slutter.

Vi medbringer alt hvad der skal bruges til spillet.

 

Udgaver i Crisis Navigators

Vi tilbyder spillet i 3 forskellige udgaver: Light, Standard, and Premium.

Light udgaven tilbydes for op til 15 deltagere på mandage, tirsdage og onsdage. Standard udgaven er vores normale udgave og samtidig det mest populære valg. Premium udgaven indeholder bl.a. gennemførelse på engelsk, længere varighed og en aktiv pause, hvor deltagerne kan prøve kræfter med vigtige færdigheder inden for krisehåndtering.

Crisis Navigators er et actionfyldt og lærende spil, der kan bruges som utraditionel underholdning ved firmaarrangementer, som et afbræk i et møde, foredrag, kursusdag eller som sjov og anderledes underholdning til firmaets næste julefrokost eller sommerfest.

I Crisis Navigators sidder deltagerne og samarbejder holdvis samtidigt med, at de forsøger at komme godt ud af en realistisk krisesituation.

Spillet kan gennemføres både i dagtimerne og om aftenen.

 

Dit udbytte i Crisis Navigators:

  • Samarbejde på en anderledes måde.
  • Relationer til ens kollegaer forstærkes.
  • Fælles referenceramme uanset placering i organisationen.
  • Indsigt i hinandens kompetencer.
  • Visualisering af godt samarbejde og styrke fællesskabsfølelsen.
  • Træne og styrke samarbejdet i grupper.
  • Fungere som et underholdende element.
  • Håndtering af realistiske krisesituationer.

Crisis Navigators kan gennemføres de fleste steder.

Vi tager udgangspunkt i hvad der kan lade sig gøre på stedet, men optimalt har vi brug for:

  • Plenumlokale med plads til alle og projektor/lærred eller skærm.
  • God internetforbindelse.
  • Ekstra lokaler eller plads udendørs afhængigt af aktiviteter og udgave.

Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.

Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.

Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 5.000 arrangementer.

Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer og konsulenter, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.

Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre, om vi kan give en intern reference.

Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer eller blive klogere på os.

Hvilken udgave skal vi vælge? 
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver. 

Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon). 

Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. 

Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.

Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem. 

Skal I se stedet inden arrangementet? 
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.

Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet. 

Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her

Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr. samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.

Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.

Pris: 7.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Light udgaven indeholder

  • Tilbydes i dagtimer mandag - onsdag
  • Varighed 90 min.
  • Vi kommer til jer
  • Komplet spil med scenarie, spor og læring
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Aktør on location
  • Aktør LIVE fra kulisse
  • Mulighed for refleksionsproces
  • Diplom til vinderholdet
  • AV-udstyr
  • Gennemførelse på engelsk
  • Aktiv pause med 1-2 aktiviteter

Pris: 9.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Standard udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 120 min.
  • Vi kommer til jer
  • Komplet spil med scenarier, aktiviteter, tests m.m.
  • Komplet spil med scenarie, spor og læring
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Aktør on location
  • Aktør LIVE fra kulisse
  • Mulighed for refleksionsproces
  • Diplom til vinderholdet
  • AV-udstyr
  • Gennemførelse på engelsk
  • Aktiv pause med 1-2 aktiviteter

Pris: 16.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Premium udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 150-180 min. efter ønske
  • Vi kommer til jer
  • Komplet spil med scenarie, spor og læring
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Aktør on location
  • Aktør LIVE fra kulisse
  • Mulighed for refleksionsproces
  • Diplom til vinderholdet
  • AV-udstyr
  • Gennemførelse på engelsk
  • Aktiv pause med 1-2 aktiviteter

Det skal være trygt at bestille

  • Prismatch
  • Fleksibelt deltagerantal
  • Flyt dato omkostningsfrit
  • Betal efter arrangement