Crisis Navigators
Beslutninger, samarbejde og strategisk tænkning er nøglen til overlevelse
- 6-120+
- 90-180 min. efter ønske
- Dansk, Engelsk
Er du klar til at teste din evne til at navigere gennem kaos og uforudsete udfordringer? I Crisis Navigators bliver du og dine kolleger kastet ud i en række intense og realistiske krisescenarier, hvor overvejede beslutninger, samarbejde og strategisk tænkning er nøglen til overlevelse.
Verden, som I kender den, er i opløsning. Cyberangreb lammer systemer, vitale ressourcer forsvinder og spionage truer jeres dagligdag. Hvert scenarie præsenterer en ny udfordring, og det er op til jer at finde løsningerne, før tiden løber ud. Deltagerne opdeles i mindre hold og arbejder sig igennem forskellige realistiske krisesituationer. Intet er, som det ser ud, og kommunikation, taktik og snarrådighed er afgørende.
Jeres eneste forbindelse til omverdenen, er gennem Crisis Response Unit (CRU). Fra denne enhed transmitterer en af vores instruktører live fra kulissen og præsenterer jer for uventede hændelser, breaking news og dramatiske twists undervejs. I bliver presset til det yderste, mens scenarierne udfolder sig og nye informationer vender op og ned på jeres strategier. Crisis Navigators er et spil fyldt med tæt samarbejde og uforudsigelige udfordringer, som kan give jer værdifulde indsigter i krisehåndtering og beslutningstagning, som I kan tage med jer og bruge i jeres dagligdag.
Crisis Navigators forløber i hovedtræk således:
1. Vi afbryder jer
Efter aftale vil jeres møde afbrydes, da deltagerne er nøje udvalgt til at indgå som en enhed i Crisis Navigators og komme under skarp træning til kritiske situationer.
2. Krisescenarier undersøges
Du og dine kolleger vil indgå i forskellige aktiviteter der alle relaterer sig til et realistisk og kritisk scenarie. I vil her prøve kræfter med forskellige metoder, for på bedst mulig vis at komme igennem den kritiske situation.
3. Dagens Navigators
Til sidst vil det hold, der har klaret sig bedst igennem alle de kritiske scenarier, blive kåret som dagens Navigators.
Kan du og dine kolleger navigere gennem kaos og uforudsete udfordringer?
I Crisis Navigators bliver du og dine kolleger kastet ud i intense krisescenarier, hvor samarbejde og strategisk tænkning er nøglen til overlevelse. I løbet af spillet vil I gennemgå realistiske kriser, mens CRU leverer liveopdateringer og uventede hændelser. Crisis Navigators giver jer en spændende oplevelse og værdifulde indsigter i krisehåndtering, som I kan bruge i jeres dagligdag.
Indhold i Crisis Navigators
Vi sørger for historie, skuespil, setup osv. gennem hele spillet.
Vi kommer til jer og spillet faciliteres af vores instruktør on location som løbende vejleder gennem spillet samtidig med at Crisis Response Unit (CRU) sender LIVE fra kulissen på vores lokation.
Deltagerne bliver undervejs præsenteret for forskellig krisehåndtering.
Der kræves ingen forberedelse af deltagerne. Vi står for hele afviklingen, fra vi træder ind i lokalet - til spillet slutter.
Vi medbringer alt hvad der skal bruges til spillet herunder en lang række forskellige, spændende rekvisitter.
Udgaver i Crisis Navigators
Vi tilbyder spillet i 3 forskellige udgaver: Light, Standard, and Premium.
Light udgaven tilbydes for op til 15 deltagere på mandage, tirsdage og onsdage. Standard udgaven er vores normale udgave og samtidig det mest populære valg. Premium udgaven indeholder bl.a. gennemførelse på engelsk og længere varighed.
Den største forskel mellem de forskellige udgaver er antallet af scenarier og varigheden. Som udgangspunkt ser det således ud:
Lightudgaven indeholder 3 scenarier, standardudgaven indeholder 4 scenarier og premiumudgaven indeholder op til 5 forskellige scenarier.
Crisis Navigators er et actionfyldt spil, der kan bruges som utraditionel underholdning ved firmaarrangementer, som et afbræk i et møde / foredrag eller som sjov og anderledes underholdning til firmaets næste julefrokost eller sommerfest.
I Crisis Navigators sidder deltagerne og samarbejder holdvis og konkurrerer mod de andre hold, samtidigt med, at de forsøger at komme godt ud af diverse krisesituationer. Aktiviteternes placering afhænger af udgaven af spil.
Spillet kan gennemføres både i dagtimerne og om aftenen.
Dit udbytte i Crisis Navigators:
- Samarbejde på en anderledes måde.
- Relationer til ens kollegaer forstærkes.
- Fælles referenceramme uanset placering i organisationen.
- Indsigt i hinandens kompetencer.
- Visualisering af godt samarbejde og styrke fællesskabsfølelsen.
- Træne og styrke samarbejdet i grupper.
- Fungere som et underholdende element.
- Håndtering af realistiske krisesituationer.
Crisis Navigators kan gennemføres de fleste steder.
Vi tager udgangspunkt i hvad der kan lade sig gøre på stedet, men optimalt har vi brug for:
- Plenumlokale med plads til alle og projektor/lærred eller skærm.
- God internetforbindelse.
- Ekstra lokaler eller plads udendørs afhængigt af aktiviteter og udgave.
Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.
Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.
Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 4.500 arrangementer.
Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.
Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre om vi kan give en intern reference.
Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer eller blive klogere på os.
Hvilken udgave skal vi vælge?
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver.
Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon).
Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon.
Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.
Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem.
Skal I se stedet inden arrangementet?
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.
Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet.
Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her.
Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr. samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.
Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.
Pris: 7.995 kr.
Prisen er ekskl. moms og kørsel
Sådan bestiller duLight udgaven indeholder
- Tilbydes i dagtimer mandag - onsdag
- Varighed 90 min.
- Vi kommer til jer
- Komplet spil med scenarier, aktiviteter, tests m.m.
- 3 spændende scenarier
- Gennemførelse fra start - slut
- Aktør on location
- Aktør LIVE fra kulisse
- Mulighed for refleksionsproces
- Billeder fra arrangementet
- Diplom til vinderholdet
- AV-udstyr
- Gennemførelse på engelsk
Pris: 9.995 kr.
Prisen er ekskl. moms og kørsel
Sådan bestiller duStandard udgaven indeholder
- Tilbydes alle ugens dage
- Varighed 120 min.
- Vi kommer til jer
- Komplet spil med scenarier, aktiviteter, tests m.m.
- 4 spændende scenarier
- Gennemførelse fra start - slut
- Aktør on location
- Aktør LIVE fra kulisse
- Mulighed for refleksionsproces
- Billeder fra arrangementet
- Diplom til vinderholdet
- AV-udstyr
- Gennemførelse på engelsk
Pris: 16.995 kr.
Prisen er ekskl. moms og kørsel
Sådan bestiller duPremium udgaven indeholder
- Tilbydes alle ugens dage
- Varighed 120-180 min. efter ønske
- Vi kommer til jer
- Komplet spil med scenarier, aktiviteter, tests m.m.
- Op til 5 spændende scenarier
- Gennemførelse fra start - slut
- Aktør on location
- Aktør LIVE fra kulisse
- Mulighed for refleksionsproces
- Billeder fra arrangementet
- Diplom til vinderholdet
- AV-udstyr
- Gennemførelse på engelsk
Det skal være trygt at bestille
- Prismatch
- Fleksibelt deltagerantal
- Flyt dato omkostningsfrit
- Betal efter arrangement