HER ER INGEN DUMME SPØRGSMÅL
Spørg endelig! Vi er her for det samme.
Derfor er er du altid meget velkommen til at ringe eller skrive, uanset om du har små eller store spørgsmål. Vi mener det, når vi skriver, at vi er her for det samme.
Vi forstår det godt, hvis du har mange spørgsmål. Det er ikke altid helt let at være dén der skal arrangere og internt stå på mål for at kollegaerne får en god oplevelse.
Så ring eller skriv endelig uanset hvilket spørgsmål du måtte have. Vi mener det, når vi skriver, at vi er her for det samme.

Forespørgsel
Vi lever af at lave vellykkede arrangementer og i den forbindelse er det afgørende, at produkt og deltagere matcher hinanden. Derfor gør vi os umage for at præsentere de rigtige løsninger for dig. Det sker også at vi takker nej tak til et arrangement, hvis vi vurderer, at det ikke passer til anledning, sted, deltagerne eller andet. Vi vejleder altid meget gerne i valg af spil. Ring endelig på 70 227 112 eller book et møde her.
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk eller printes, hvis du f.eks. skal have det med til et møde.
Vi er opmærksomme på, at det i mange virksomheder ofte er en overraskelse, hvad man skal lave til et internt arrangement.
Bliver det aktuelt at kontakte dig pr. telefon i forbindelse med din forespørgsel, forsøger vi altid først at ringe på din mobil/direkte nummer. Tager en kollega telefonen, siger vi aldrig hvor vi ringer fra.
Nej, alle forespørgsler er helt uforpligtende, og du binder dig selvfølgelig ikke til noget, inden du eventuelt vælger at bestille.
Vi kommer normalvis ikke ud til fysiske møder, men vil meget gerne fortælle mere om spillene via telefonen eller arrangere et onlinemøde. Du er selvfølgelig også meget velkommen hos os.
Er I flere om at træffe beslutningen, sætter vi gerne kryds i kalenderen, hvis I skal mødes på et bestemt tidspunkt, så vi via medhør på telefonen, kan fortælle mere om spillene, og hvordan det foregår.
Om Lykke & Co.
Vi har eksisteret siden 2007 og har lavet mere end 4.500 arrangementer. I dag laver vi årligt mere end 700 arrangementer.
Vi har til huse i Odense, men leverer i hele Danmark, Sydsverige og Nordtyskland.
Vores virtuelle spil afvikles for kunder i hele verdenen. Vi tilbyder alle produkter på både på dansk og engelsk - og enkelte også på tysk.
Virksomheden er ejet af Dennis Lykke, som har en baggrund fra Holckenhavn Slot og arbejdet på et af landets største eventbureauer.
Vi leverer i hele Danmark, men vores kontor er beliggende i Odense, hvorfra vi kan nå de fleste steder i landet inden for 2 timer. Du er velkommen til at komme forbi og drøfte dit arrangement. Book gerne et møde her.
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå. Du kan læse mere om vores klimatiltag på siden her.
Bestilling
Ønsker at bestille kan du ringe på 70 227 112 eller sende en mail på hej@lykkeco.dk.
Skal vi oprettes som leverandør hos jer, underskrive en code of conduct, overholde særlige leverandørbetingelser eller lignende, indgår vi gerne i dialog herom i det omfang at jeres krav er rimelige og står mål med antallet af arrangementer.
Afbestillingsmulighederne afhænger af, hvor lang tid der er til arrangementet. Se vores forretningsbetingelser for nærmere omkring mulighederne for afbestilling. Bemærk at vi skelner mellem om man helt afbestiller arrangementet - eller ønsker at flytte datoen.
De fysiske rammer
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I 95% af alle tilfælde, har vi ikke møder inden arrangementet, men klarer tingene via telefon, email og eventuelt onlinemøde.
Ønskes et fysisk møde klarer vi også den, men fakturerer for vores kørsel. Du er naturligvis altid velkommen til at komme forbi os. Aftal gerne et tidspunkt, så har vi kaffen klar.
Vi medbringer alt til selve spillet, og du skal blot sørge for de fysiske rammer. Se mere under de enkelte spil.
Bemærk at der til de fleste spil skal være projektor / lærred i det ene lokale efter nærmere aftale.
Har I valgt et virtuelt spil skal deltagerne have adgang til en computer med internetadgang, kamera og lyd.
På selve dagen
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil.
Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer.
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.
Betaling
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.
Ja, oplys blot det 13-cifrede EAN nr. i forbindelse med bestilling.
Betaling sker som udgangspunkt 7 dage efter arrangementsdato.
Kreditgodkendte kunder kan få forlænget betalingsfristen mod følgende administrationsgebyrer:
Arrangementsdato +30 dage : +530 kr.
Arrangementsdato +60 dage: +970 kr.
Se mere i vores forretningsbetingelser.
Har du stadig spørgsmål?
Ring på 70 22 71 12 - eller book et uforpligtende møde
Nogle af Danmarks største virksomheder booker vores events
Få et uforpligtende oplæg og professionel vejledning.
Udfyld formularen og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.
Inden for åbningstiden, svarer vi normalvis hurtigt.