Vi kommer til din virksomhed - vi leverer i hele landetAfholdte arrangementer: 1.912Kontakt os på: 70 227 112Dansk|Engelsk
Ledige jobs 2018-02-16T09:29:53+00:00

INGEN FASTE  STILLINGER I ØJEBLIKKET

Følg vores Facebook side
og få besked næste gang vi søger folk

Se facebook her

Ledige stillinger

Med over 300 årlige arrangementer, laver vi arrangementer for mange forskellige slags kunder. Som ansat skal du derfor kunne begå dig blandt både nordjyske håndværkere og københavnske reklamefolk.  

Vi er 6 fastansatte og ca. 24 deltidsansatte instruktører. Vi har til huse i vores eget nybyggede kontor, der ligger tæt på motorvejen i det sydøstlige Odense.

Følg vores Facebook side og få besked næste gang vi søger folk. Du er også velkommen til at sende en uopfordret ansøgning.

Se hele holdet
Ledige stillinger hos Lykke & Co

Faste stillinger

Vi har ingen ledige faste stillinger i øjeblikket. Men søger flere instruktører der (på deltid) kan hjælpe med afviklingen af vores spil.

Eventkoordinator elever

Vi er godkendte til at uddanne eventkoordinatorelever, men søger pt. ikke efter elever.

Spil-, event- og teambuildinginstruktører søges (deltid)

Lykke & Co. A/S søger flere instruktører, der skal varetage afviklingen af virksomhedsspil for kunder i hele landet.

Jobbet
Som instruktør afvikler og faciliterer du vores forskellige virksomhedsspil – enten på egen hånd eller i samarbejde med én eller flere kollegaer. Spillene gennemføres i virksomhedens egne lokaler, på hoteller, konferencecentre eller lignende.

Alle arrangementer starter (og slutter) på vores kontor i Odense. Her pakker man bilen – og herefter kører man ud til kunden. Ved ankomst hos kunden opstiller man forskellige rekvisitter m.m. – alt afhængigt af, hvilket spil der er tale om.

Vi tilbyder flere forskellige spil – f.eks. spillet “Drabsafdelingen” hvor deltagerne skal være med til at opklare et fiktivt mord begået på lokationen. Deltagerne er som led i efterforskningen rundt på forskellige stationer, taler med retsmedicineren, besøger gerningsstedet osv. Til nogle spil skal man derfor udklædes som f.eks.retsmediciner.

Vi tilbyder flere andre spil, f.eks. et innovationsspil, et sundhedsspil og spillet Backpack Builders, hvor man har det sjovt, samtidigt med man gør noget godt for andre.

Efter man har afviklet spillet, pakker man sammen igen – og man kører tilbage til kontoret. Selve spillene har typisk en varighed på ca. 2 – 2,5 time, men da der ofte er en del opstilling, sammenpakning og kørsel ifbm. arrangementerne, er vagterne ofte af ca. 8 timers varighed, alt afhængigt af, hvor det foregår i landet.

Jobbet som instruktør har skiftende arbejdstider fra uge til uge og måned til måned. Vagterne kan være placeret både morgen, eftermiddag og aften. Vagterne ligger primært i hverdagene og især torsdage/fredage. Jobbet er særligt velegnet som studie- eller deltidsjob. Vi har arrangementer hele året, men højsæsonen er maj-juni og august-december.

Du får et sjovt og anderledes arbejde med frihed under ansvar – og hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer og præsentationsteknikker. Du kommer samtidigt til at møde deltagere fra vidt forskellige virksomheder – og på alle niveauer i organisationen.

Om dig
Vi leder efter instruktører der:

  • Kan arbejde både hverdage og weekender, og som gerne vil arbejde når andre har fri – f.eks. en fredag eftermiddag / aften.
  • Elsker at tale i store forsamlinger, “være på”, er præsentable og har en god udstråling.
  • Godt kan lide varierende arbejdstider.
  • Er udadvendte, engagerede, punktlige, har god fysik og et godt humør.
  • Er gode til at formulere sig mundtligt – og kan tale med kunder på mange niveauer. Det er samtidigt en fordel, hvis du taler engelsk.
  • Gerne er bosiddende i Odense eller omegn.
  • Har kørekort B, egen bil er dog ikke et krav.

Din ansøgning
Kan du se dig selv i jobbet som instruktør, og vil du være med til at give vores kunder gode oplevelser, så send din ansøgning, billede og eventuelt en lille video til marianne@lykkeco.dk. Send den gerne hurtigst muligt, da vi behandler ansøgningerne løbende.

Vi afholder samtaler i uge 12. Hvis du bliver tilbudt jobbet, så er det en fordel, hvis du kan deltage på et introduktionsmøde om eftermiddagen tirsdag den 3. april, hvor man bliver præsenteret nærmere for kontoret og jobbet generelt. Dette er dog ikke et krav for at kunne søge stillingen.

Ansøgningsfrist: Mandag den 5. marts 2018 kl. 10.00.

Har du spørgsmål kan du kontakte Marianne Meissner på marianne@lykkeco.dk.
Vi glæder os meget til at læse din ansøgning!

Ansættelsesvilkår
Løn: Timeløn + tillæg pr. arrangement du deltager i.

Spørgsmål til denne stilling?

Kontaktperson
Marianne Lund Meissner
Tlf. 70 227 112 | marianne@lykkeco.dk