5 eller 500 ansatte
Hirtshals eller København
Spejderhytte eller luksushotel

Få et tilbud

Referencer

Siden starten for 12 år siden har vi lavet mere end 2.400 arrangementer og laver i dag over 300 arrangementer årligt.

Vi kommer vidt omkring. Både hvad angår geografi, branche, type af lokation og antal deltagere. Vi laver med andre ord arrangementer over hele landet for mange forskellige typer af kunder.

Vi er ikke et eventbureau, der kan klare alt fra A-Z vedrørende dit arrangement. Men vi er til gengæld rigtigt dygtige til at lave de forskellige spil vi tilbyder.

Se et udpluk af vores referencer længere nede på siden, og få indblik i, hvad vores kunder siger om os. Kontakt os gerne for flere referencer. Er du fra en større virksomhed, har vi måske tidligere lavet et spil for en anden afdeling, og kan give dig navnet på en kollega, der selv har prøvet et af spillene.

Kontakt os
Lykke & Co referencer. Vi kommer til jer.

“Det vil jeg varmt anbefale til alle andre”

Tusind tak for et virkelig godt arrangement i fredags. Samtlige deltagere synes det var sjovt, spændende, professionelt og meget underholdende – mig selv inklusiv. Det vil jeg varmt anbefale til andre.

NB: Flotte betjente I har ansat 🙂
Det blev der joket en del med i løbet af aftenen.

Lone Højgaard, Bjarne Egedesø A/S

Inventor Lab

“Folk var meget begejstrede”

Det var en stor succes og dine 3 kolleger gjorde det supergodt! Det var godt tilrettelagt og folk var meget begejstrede…

Iben Gjedsted Christensen, HR Partner, Danfoss A/S

“Vi var virkelig positiv overrasket”

Selv tak for sidst. Vi var virkelig positiv overrasket over, hvor professionelt I gennemførte spillet – specielt også at arrangementet var et mix af aktuelle facts vedr. drab, teamwork og samarbejde samt sjove oplevelser. Har kun hørt positive tilkendegivelser fra mine kolleger, så stor ros til jer 🙂

Glad kunde, virksomhed i Jylland

“At løse et mysterium kræver kreativitet, fantasi, god kommunikation og samarbejde på tværs”

Brohaven havde her til aften besøg af Drabsafdelingen. At løse et mysterium kræver kreativitet, fantasi, god kommunikation og samarbejde på tværs.

Alt sammen noget, som kræves i vores daglige arbejde med at udvikle en innovations profil og ikke mindst for at give børnene en god og udviklende dagligdag hos os 🙂

Dog kan vi ikke være foruden humor og godt humør – det blev også brugt flittigt i aftenens udfordring 🙂

Brohaven, Distrikt Erritsø 0-6 år

Assistancemelding Drab

“Spillet var sjovt og tilpas udfordrende”

Det blev fremhævet, at du gennemførte det virkeligt godt på engelsk og fremstod med stor autoritet, så fra det øjeblik du gik ind i rummet fik du alle med.

Spillet var sjovt og tilpas udfordrende og vi fik belyst nogen virkelig gode ting ift. vores samarbejde – dem fik vi indarbejdet i vores fælles retningslinjer for hvordan vi skal samarbejde fremadrettet i teamet.

Jeg vi også fremhæve at din tilstedeværelse/facilitering var rigtig god – du var tilstede/blandede dig i det helt rigtige omfang – hverken for meget eller for lidt. Der er blevet snakket meget om vores spil på kontoret i dag og jeg er sikker på, at der er mange Grundfos kollegaer der gerne vil have været med.

Marie Kloppenborg Jensen, Senior Manager, Grundfos

Drabsafdelingen

“Alle syntes det var fantastisk og 110% gennemført”

Endnu engang tak for et fantastisk arrangement – har kun fået kæmpe positiv feedback og alle syntes det var fantastisk og 110% gennemført.

Marianne Flindt, HR-koordinator, Coop Teknologi

Operation Sundhed

“Konceptet var helt fantastisk”

Synes konceptet var helt fantastisk – vi lærte en del i både quizzen, aktiviteterne og samarbejdet i grupperne. Boldene til pointtællingerne var også geniale.

Har kun hørt positive bemærkninger fra mine kollegaer

Dorte, Nørgaard-Pedersen, Senior Lab Tech, Novo Nordisk

“Et fantastisk arrangement”

Et fantastisk arrangement i dag på vores afdeling, rigtig godt arrangeret, sjovt, socialt og spændende, bedste anbefalinger herfra!

Bettina Junker, ledelsessekretær, OUH, afd. M.

Holckenhavn Slot

Vi har siden 2007 arbejdet tæt sammen med Lykke & Co. Vi har i denne periode gennemført over 100 arrangementer med Lykke & Co. som leverandør. Vi oplever Lykke & Co. som en utrolig professionel samarbejdspartner, der altid sætter en ære i at levere nogle flotte arrangementer.

Vi får rigtig gode tilbagemeldinger på spillene. Vores gæster synes instruktørerne, rekvisitterne og hele historien og opbygningen er meget realistisk og levende. Vi kan således på alle fronter give Lykke & Co. vores varmeste anbefalinger.

Dennis Hou Holck, Holckenhavn Slot

"Det var virkelig godt"

Vi havde Lykke & Co. til at lave teambuilding til vores afdelingsarrangement fredag den 8/3-2019 og det var virkelig godt!!
Planlægningen og gennemførslen af mordopklaringen var professionel og alle hyggede sig med det.

Tusind tak for en sjov/læringsrig eftermiddag.

Mareile Rauer, Universal Robots A/S

"Det var simpelthen en super oplevelse for alle deltagere"

Har udfyldt spørgeskemaet – men i tilfælde af det er anonymt, vil jeg sikre mig at min ros når frem til de rette 🙂

DET VAR SIMPELTHEN EN SUPER OPLEVELSE FOR ALLE DELTAGERE!

Jeres instruktører er i absolut topklasse. Meget vidende, vittige og høflige. Tog sig tid til efter spillet at tale med de deltagende børn, som var meget optaget af begivenhederne. Troværdige rekvisitter og opstillinger.

Speciel ros skal lyde til ham, som spillede rollen som betjent meget troværdigt. Der gik en rum tid inden alle blev klar over at det ikke var 100% ægte.

Glad kunde, virksomhed i Aarhus

Assistancemelding Drab

"Stort klap på skuldrene"

Vores afdelingsleder og hele hendes afdeling, der i går havde arrangementet 'Assistancemelding Drab', var vildt begejstrede. Håber du vil sende et 'tusind tak' og et stort klap på skuldrene videre til de to unge mænd, som stod for arrangementet

Glad kunde, virksomhed i Aabenraa

"Instruktørerne gjorde en kæmpe forskel"

Specielt vil jeg fremhæve ham der hovedsageligt kørte spillet. Stor ros, de var yderst kompetente! Specielt deres evne til at holde folk i kort snor og få dem til at følge med. Dette krydret med humor udgjorde grundstenen i den gode oplevelse. Derudover var det en super introduktionsdel.

Slutteligt var hele jeres setup omkring spillet med booking, sparring, ansvar og levering af spillet super godt. Fedt at I bare kører det selv, og selv koordinerer. Det gør opgaven som ansvarlig for kurset væsentligt nemmere!

Glad kunde, virksomhed i København

Deltagerne siger også:

“Det var klart en af de bedste julefrokoster jeg har været med til. Underholdningen var virkelig spændende! Tak for indsatsen”

“Tak for en god aften, det var hyggeligt og godt arrangeret”

“Det var en super hyggelig aften”

“Super arrangement”

“Det var et super arrangement. Især opklarings-eventen, var rigtig sjov og kom på det helt rigtige tidspunkt”

“Super spændende og meget professionelt”

“God kvalitet og yderst velgennemtænkt”

“Det var ret autentisk”

“Sjovt og udfordrende”

“Jeg er dybt imponeret! Jeg blev virkelig grebet af det”

“Super lækkert udstyr”

“Rigtigt fedt”

“Lækkert udstyr og meget troværdigt”

“Jeres personale gjorde det helt forrygende”

“Der var bred enighed om at det var pissesjovt”

“Mange tak for super indsats!”

“Mange tusind tak for et rigtig fedt arrangement!”

“De gjorde det virkelig godt og professionelt”

“Alt bare klappede i fredags, det var så vellykket et arrangement”

“Virkelig gennemført og det levede op til mine høje forventninger”

“Tak for en super god oplevelse med jeres arrangement”

“Tusind tak for et godt spil – alle var ovenud tilfredse”

“Tusind tak for et flot gennemført arrangement, jeg har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger”

“I bidrog med et aldeles fremragende indslag, som vi taler om endnu”

“Tak for jeres glade og energiske udstråling samt store engagement som lyste gennem hele forløbet”

“Mega begejstret... så sjovt”

H.C. Andersen Airport

Hans Christian Andersen Airport kan kun anbefale Lykke & Co. A/S på det varmeste. Vores specielle venue passer perfekt til at danne rammerne for et mordmysterie og i samspil med de meget professionelle instruktører, bliver dette til et uforglemmeligt event for gæsten.

Vi har vi kun fået begejstrede tilbagemeldinger fra deltagere, og garanterer, at dinnergames er en sikker investering i teambuilding på højt niveau.

Trine Nystrup-Hansen, Eventkoordinator, H.C. Andersen Airport