Backpack Builders
Tempofyldt og utraditionel teambuilding
- 6-300+
- 120 min.
- Dansk, Engelsk
Velgørende teambuilding. 2 timers forrygende og tempofyldt underholdning, hvor I har det sjovt, mens I gør noget godt for andre.
Backpack Builders er et tempofyldt charity-spil, hvor man har det sjovt, samtidig med man gør noget godt for andre. Med tidspres, strategi, opgaver og gode gerninger konkurrerer deltagerne holdvis i at fylde flest mulige rygsække. Det samlede resultat bliver bedre, hvis alle klarer sig godt, og der er masser af udfordringer til hovedet, da optjente point løbende skal bruges mest fordelagtigt. Alle færdige rygsække doneres efterfølgende til en god sag – valgt af vinderholdet.
Med spillet Backpack Builders får I et sjovt, tempofyldt, konkurrencepræget og utraditionelt charity-spil, hvor deltagerne opdelt i hold skal konkurrere i at færdiggøre flest mulige rygsække.
Alle færdige rygsække doneres efterfølgende til børn, der befinder sig i en svær situation. Det er det vindende hold, der i sidste ende bestemmer, hvem der skal modtage rygsækkene.
Backpack Builders forløber i hovedtræk således:
1. Introduktion
Med tidspres, strategi, opgaver og gode gerninger konkurrerer deltagerne holdvis i at fylde flest mulige rygsække.
2. Meningsfuld teambuilding
Point optjenes ved at løse teambuildingopgaver. For point kan der gøres indkøb til rygsækkene i vores medbragte butik.
3. Vinderholdet kåres
Hele puljen af færdige rygsække doneres efterfølgende til en god sag – valgt af vinderholdet.
Vi introducerer jer til en række spændende charity-sager, hvorefter hvert hold vælger den sag, man vil kæmpe for. Med masser af tidspres, strategi og opgaver gælder det om at rejse så mange midler som muligt.
Hvert hold skal kæmpe for at færdiggøre flest rygsække. Holdene starter med tomme rygsække, og jo flere point der optjenes undervejs, desto flere point er der at købe varer for til rygsækkene. Vi medbringer en ‘lille butik’, hvor hvert hold kan gøre sine indkøb. Hvert hold bestemmer selv, hvilken indkøbsstrategi de vil satse på – men tiden går, og kan holdet nå at færdiggøre tilpas mange rygsække til også at vinde den samlede pulje af rygsække? Intet er bestemt på forhånd!
Holdene kan øge deres pointchancer ved at udvise holdentusiasme og ved samtidigt at glæde andre i form af gode gerninger. Vores instruktører sørger for at instruere og lede spillet, så alle hold kommer godt igennem de opgaver, de bliver stillet. Der holdes regnskab undervejs, og til sidst kåres et vindende hold.
Vi står for hele afviklingen og har på forhånd koordineret med en række kontakter til at modtage de donerede rygsække.
Backpack Builders har mange anvendelsesmuligheder og er derfor velegnet til en lang række af forskellige arrangementer, hvor der ønskes en sjov og anderledes aktivitet.
Spillet kan blandt andet anvendes til julefrokosten, sommerfesten, som afbræk i et møde, teambuilding, aktivitetsdage og andre firmaarrangementer.
Deltagerne samarbejder holdvis og konkurrerer mod de andre hold – men det samlede resultat bliver bedre, hvis alle hold klarer sig godt.
Backpack Builders er velegnet både i dagtimerne og om aftenen.
Dit udbytte i Backpack Builders:
- Teambuilding og underholdning med dybere mening.
- Relationer til ens kollegaer forstærkes.
- Oplevelsen af at forskellige forudsætninger og kompetencer udløser håndgribelige resultater.
- Indsigt i hinandens kompetencer.
- Oplevelsen af at god konkurrenceånd fremmer fælles mål.
Backpack Builders kan gennemføres de fleste steder.
Vi tager udgangspunkt i hvad der kan lade sig gøre på stedet, men optimalt har vi brug for:
- Plenumlokale med plads til alle, projektor/lærred og fri gulvplads til aktiviteter. Hvert hold skal have sit eget bord.
- Eventuelt 1 ekstra lokale / sted til aktiviteter.
Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.
Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.
Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 4.500 arrangementer.
Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.
Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre om vi kan give en intern reference.
Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer eller blive klogere på os.
Hvilken udgave skal vi vælge?
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver.
Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon).
Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon.
Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.
Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem.
Skal I se stedet inden arrangementet?
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.
Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet.
Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her.
Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr. samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.
Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.
Pris: 21.995 kr.
Prisen er ekskl. moms og kørsel
Sådan bestiller duLight udgaven indeholder
- Tilbydes i dagstimer mandag - onsdag
- Varighed 2 timer
- Vi kommer til jer
- Komplet spil med alt der skal bruges
- 4 spændende aktiviteter
- Gennemførelse fra start - slut
- Instruktører / facilitatorer
- Vi leverer rygsække til modtager
- Mulighed for refleksionsproces
- Diplom til vinderholdet
- Mulighed for egne produkter
- AV-udstyr
- Gennemførelse på engelsk
Pris: 24.995 kr.
Prisen er ekskl. moms og kørsel
Sådan bestiller duStandard udgaven indeholder
- Tilbydes alle ugens dage
- Varighed 2 timer
- Vi kommer til jer
- Komplet spil med alt der skal bruges
- 4 spændende aktiviteter
- Gennemførelse fra start - slut
- Instruktører / facilitatorer
- Vi leverer rygsække til modtager
- Mulighed for refleksionsproces
- Diplom til vinderholdet
- Mulighed for egne produkter
- AV-udstyr
- Gennemførelse på engelsk
Pris: 34.995 kr.
Prisen er ekskl. moms og kørsel
Sådan bestiller duPremium udgaven indeholder
- Tilbydes alle ugens dage
- Varighed 2 timer
- Vi kommer til jer
- Komplet spil med alt der skal bruges
- 4 spændende aktiviteter
- Gennemførelse fra start - slut
- Instruktører / facilitatorer
- Vi leverer rygsække til modtager
- Mulighed for refleksionsproces
- Diplom til vinderholdet
- Mulighed for egne produkter
- AV-udstyr
- Gennemførelse på engelsk
Det skal være trygt at bestille
- Prismatch
- Fleksibelt deltagerantal
- Flyt dato omkostningsfrit
- Betal efter arrangement