Flight #CB702

Virtuel samarbejdsøvelse og teambuilding til remote teams
Virtuel samarbejdsøvelse og teambuilding til remote teams
Virtuel samarbejdsøvelse og teambuilding til remote teams
Virtuel samarbejdsøvelse og teambuilding til remote teams
Virtuel samarbejdsøvelse og teambuilding til remote teams

Fælles virtuel kriminalefterforskning

  • 4-1.000+
  • 45-120 min. efter ønske
  • Dansk, Engelsk, LIVE tekstning og oversættelse, Tysk

Efterforsk en kompliceret kriminalsag og træn virtuelt samarbejde! Alt foregår virtuelt i vores online møderum.

Arbejder dit team virtuelt eller har I ikke mulighed for at mødes fysisk, kan vi anbefale spillet Flight #CB702. Her møder I vores instruktør / betjent, der har brug for hjælp til opklaringen af en forbrydelse, der er sket ombord på et fly.

På et aftalt tidspunkt samles deltagerne i vores virtuelle møderum. Her møder deltagerne vores instruktør / betjent, der beder deltagerne om hjælp til opklaringen af en forbrydelse der er sket ombord på et stort rutefly. Politiet har afhørt vidner og der er foretaget forskellige undersøgelser. Men Politiet kan ikke få stykket spor og hændelsesforløb rigtigt sammen. Desværre er ressourcerne knappe i øjeblikket – og I bliver derfor bedt om at assistere.

Efter en fælles introduktion bliver I inddelt i mindre grupper. Grupperne får udleveret oplysningerne fra sagen, og skal konkurrere i at nå frem til løsningen hurtigst muligt.

Men pas på – intet er nødvendigvis som det tager sig ud for at være…

Udover at samarbejde om opklaringen af en kriminalsag er der i forbindelse med øvelsen mulighed for efterfølgende at reflektere på samarbejde og kommunikation, hvor der kan drages paralleller til ens arbejde og kollegaer. Et sjovt og virtuelt spil, hvor man samtidigt træner måden, hvorpå man samarbejder.

Flight #CB702 forløber i hovedtræk således:

‍1. Vi sender link
Vi sender link til det virtuelle møderum i god tid inden vi skal mødes. Det er let for alle at gå til. Vi sidder klar på telefonen, hvis der mod forventning er tekniske problemer.

‍2. Sagen efterforskes
Alle mødes virtuelt i vores møderum og vores betjent introducerer til sagen. Opdelt i mindre hold arbejdes med sagens spor og Politiets mange notater.

‍3. Sagen opklares
Efter at have efterforsket sagen, samles vi igen. Sagen gennemgås og der kåres vinderhold. I samarbejder holdvis i jagten på sagens opklaring.

Vi sørger for historie, spor m.m. der løbende frigives undervejs i spillet. Spillet ledes af vores udklædte betjent, der er på stationen. Betjenten introducerer til sagen, og vejleder løbende undervejs i efterforskningen.

Alt foregår i vores online møderum, og kræver ingen forberedelse af deltagerne.

Deltagerne skal blot have adgang til en computer med internetadgang og kamera.

Flight #CB702 er et sjovt og underholdende spil, der egner sig særdeles godt til teams og virksomheder, der arbejder virtuelt, og som har brug for et sjovt og underholdende afbræk i hverdagen, hvor fællesskabsfølelsen styrkes. Det kan være som en anderledes samarbejdsøvelse, som underholdning til den virtuelle fredagsbar eller som afbræk i en hverdag, hvor man måske ikke har mulighed for at mødes fysisk.

Spillet er lavet til virksomheder og erhverv, og sværhedsgraden er derefter.

I Flight #CB702 konkurrerer holdene mod hinanden. Undervejs er både fællesseancer hvor alle er samlet på én gang, ligesom man i dele af spillet arbejder opdelt i mindre hold.

Ønsker du at opklare et mord, men hvor arrangementet afvikles hos jer selv, på et konferencecenter eller andet sted (og ikke virtuelt), kan vi anbefale spillene Assistancemelding Drab eller Drabsafdelingen.

Dit udbytte i Flight #CB702:

  • Sammen – hver for sig.
  • Samarbejde og teambuilding på en anderledes og virtuel måde.
  • Relationer til ens kollegaer forstærkes.
  • Fælles referenceramme uanset placering i organisationen.
  • Understrege vigtigheden i samarbejde og kommunikation.
  • Træne og styrke samarbejdet i grupper.
  • Vise den frustration, der let kan opstå ved manglende kommunikation.
  • Fungere som et underholdende element.

Vi anvender som udgangspunkt platformen Zoom, hvor det ikke er nødvendigt for deltagerne at downloade noget. Zoom giver samtidigt en række muligheder under selve arrangementet i forhold til breakout rooms, fællesseancer, holdinddeling m.m.

Efter aftale, og afhængigt af deltagerantal, kan vi også anvende Microsoft Teams, Google Meet, Webex eller eventuelt andre platforme.

Efter bestilling modtager du link til mødet, som kan deles med deltagerne.
På dagen åbnes møderummet i god tid inden start - så deltagerne har mulighed for at tale sammen inden start.

Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.

Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.

Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 4.500 arrangementer.

Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.

Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre om vi kan give en intern reference.

Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer  eller blive klogere på os.

Hvilken udgave skal vi vælge? 
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver. 

Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon). 

Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. 

Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.

Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem. 

Skal I se stedet inden arrangementet? 
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.

Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet. 

Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her

Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr. samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.

Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.

Pris: 2.995 kr.

Sådan bestiller du

Light udgaven indeholder

  • Tilbydes i dagtimer mandag - onsdag
  • Varighed 45 - 75 min. efter ønske
  • Virtuelt møderum
  • Komplet spil med historier, spor og beviser
  • Spændende kulisser
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Betjent deltager
  • Diplom til vinderholdet
  • Afhøring af mistænkt
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 3.495 kr.

Sådan bestiller du

Standard udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 45 - 90 min. efter ønske
  • Virtuelt møderum
  • Komplet spil med historier, spor og beviser
  • Spændende kulisser
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Betjent deltager
  • Diplom til vinderholdet
  • Afhøring af mistænkt
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 5.495 kr.

Sådan bestiller du

Premium udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 60 - 120 min.
  • Virtuelt møderum
  • Komplet spil med historier, spor og beviser
  • Spændende kulisser
  • Betjent deltager
  • Diplom til vinderholdet
  • Afhøring af mistænkt
  • Gennemførelse på engelsk

Det skal være trygt at bestille

  • Prismatch
  • Fleksibelt deltagerantal
  • Flyt dato omkostningsfrit
  • Betal efter arrangement