ICEBREAKERS (virtuelt)

Lær dine kollegaer og dit team bedre at kende med ICEBREAKERS - virtuel udgave

Bryd isen - og styrk sammenholdet

  • 4-1.000+
  • 15-180 min. efter ønske
  • Dansk, Engelsk, LIVE tekstning og oversættelse

At kende hinanden godt på arbejdspladsen kan have afgørende fordele, der går langt ud over blot at skabe et venligt miljø.

Når medarbejderne lærer hinanden at kende, bliver de mere komfortable ved at dele deres idéer, bekymringer og feedback. Dette fører ofte til mere åben og ærlig kommunikation, hvilket er afgørende for at løse problemer effektivt og skabe en positiv arbejdskultur.

Når man føler sig forbundet og værdsat af kollegerne, trives man ofte godt og yder sit bedste. Dette kan føre til højere medarbejderengagement og lavere omsætningshastighed, da mange er mere tilbøjelige til at blive hos en virksomhed, hvor de føler sig som en del af et fællesskab.

I spillet ICEBREAKERS bliver deltagerne klogere på hinanden via en række forskellige metoder, som tilpasses efter jeres behov, ønsker og tiden der er til rådighed.

ICEBREAKERS forløber i hovedtræk således:

‍1. Introduktion
Via en kort introduktion får deltagerne "paraderne ned".

‍2. Icebreaker-runder
Deltagerne gennem et antal forskellige metoder / små øvelser, hvor kendskabet til kollegaerne øges.
Antal og specifikke metoder afhænger af det enkelte arrangement.

‍3. Dagens "Icebreaker" kåres
ICEBREAKERS slutter med at "Dagens Icebreaker" kåres.

Vi kommer til jer og spillet faciliteres af vores facilitator, som løbende vejleder gennem spillet.

Deltagerne bliver undervejs præsenteret for forskellige metoder, der skal fremme den gode samtale og lære hinanden bedre at kende.
Undervejs i forløbet vil vi flere gange gøre brug af "breakout rooms".

Der kræves ingen forberedelse af deltagerne, og vi står for hele afviklingen. 

ICEBREAKERS er meget fleksibelt, og kan tilpasses mange forskellige anledninger og varigheder, uanset om I har 15 min. eller 2 timer til rådighed.
Det er også muligt at lave små icebreaker-sessions i løbet af en hel dag, så man f.eks. laver 4 x 15 minutter sessions som små afbræk i løbet af et længere virtuelt møde eller konference.

Dit udbytte i Icebreakers:

  • Professionel icebreaker aktiviter der f.eks. kan anvendes ifbm. onboarding.
  • Relationer til ens kollegaer forstærkes.
  • Indsigt i hinandens kompetencer.
  • Træne og styrke samarbejdet i grupper - selvom I ikke er sammen fysisk.
  • Fungerer som et underholdende element.

Vi anvender som udgangspunkt platformen Zoom, hvor det ikke er nødvendigt for deltagerne at downloade noget. Zoom giver samtidigt en række muligheder under selve arrangementet i forhold til breakout rooms, fællesseancer, holdinddeling m.m.

Efter aftale, og afhængigt af deltagerantal, kan vi også anvende Microsoft Teams, Google Meet, Webex eller eventuelt andre platforme.

Efter bestilling modtager du link til mødet, som kan deles med deltagerne.
På dagen åbnes møderummet i god tid inden start - så deltagerne har mulighed for at tale sammen inden start.

Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.

Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.

Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 4.500 arrangementer.

Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.

Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre om vi kan give en intern reference.

Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer  eller blive klogere på os.

Hvilken udgave skal vi vælge? 
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver. 

Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon). 

Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. 

Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.

Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem. 

Skal I se stedet inden arrangementet? 
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.

Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet. 

Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her. 

Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.

Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.

Pris: 5.995 kr.

Sådan bestiller du

Light udgaven indeholder

  • Tilbydes i dagtimer mandag - onsdag
  • Varighed 15 - 60 min.
  • Virtuelt møderum
  • Komplet spil / forløb med alt der skal bruges
  • Spændende kulisser
  • Forskellige metoder / øvelser
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Facilitator
  • Kåring af dagens Icebreaker
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 6.495 kr.

Sådan bestiller du

Standard udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 15 - 120 min.
  • Virtuelt møderum
  • Komplet spil / forløb med alt der skal bruges
  • Spændende kulisser
  • Forskellige metoder / øvelser
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Facilitator
  • Kåring af dagens Icebreaker
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 9.495 kr.

Sådan bestiller du

Premium udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 15 - 180 min.
  • Virtuelt møderum
  • Komplet spil / forløb med alt der skal bruges
  • Spændende kulisser
  • Forskellige metoder / øvelser
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Facilitator
  • Kåring af dagens Icebreaker
  • Gennemførelse på engelsk

Det skal være trygt at bestille

  • Prismatch
  • Fleksibelt deltagerantal
  • Flyt dato omkostningsfrit
  • Betal efter arrangement