Laser Lerdueskydning

Laser Lerdueskydning som teambuilding til dit firmaarrangement
Laser Lerdueskydning som teambuilding til dit firmaarrangement
Laser Lerdueskydning som teambuilding til dit firmaarrangement

Ram målet med ny og ufarlig teknologi

  • 3-120+
  • 30-180 min. efter ønske
  • Dansk, Engelsk, Tysk

Få frisk luft og skab fornyet energi med laser lerdueskydning.

En aktivitet som alle kan (og tør) være med til.

Laser lerdueskydning er en sjov og sikker aktivitet, hvor alle kan være med. Aktiviteten lægger derfor op til masser af konkurrence og sjov, og fungerer godt som et afbræk i et møde eller som aktivitet til en firmafest og eller andet firmaarrangement.

Laser Lerdueskydning er en moderne og spændende aktivitet, der kombinerer den klassiske sport med ny teknologi.

I stedet for at skyde med rigtige patroner, anvendes et gevær med indbygget laser til at sigte og skyde med.

Der skydes mod lerduer, der har en indbygget sensor. Duerne ødelægges ikke, når de rammes, men via sensoren registreres træfningen.

På den måde undgås, at der efterlades ødelagte lerduer i naturen. Alle lerduer indsamles igen og genbrugs.

Laseren i geværerne rammer med en utrolig nøjagtighed. Og der er mulighed for at 5 skytter samtidigt kan skyde mod samme lerdue, idet deres træfninger registreres individuelt.

Laser lerdueskydning kræver ingen forudgående kendskab til skydning, og både begyndere og erfarne skytter kan deltage.

Som en af de få, har vi vores eget udstyr og bruger egne uddannede instruktører. Vi bruger ikke underleverandører, og der er således ingen fordyrende mellemled, når du handler hos os.

Laser lerdueskydning kan gennemføres hele året rundt, og såfremt det er mørkt, kan der anvendes fluorescerende lerduer.

1. Introduktion
‍Vores instruktør(er) byder velkommen og giver en kort introduktion.

2. Udstyr og træning
‍Herefter vil vi introducere nærmere til udstyret og lave en række små øvelser, der har til formål at gøre deltagerne fortrolige med udstyret.

‍3. Der tælles point
Der skydes på skift i mindre grupper á 5 deltagere. Der roteres hyppigt, således man kommer til flere gange.
Der skydes i flere forskellige discipliner.

4. Finale
Vores instruktør holder løbende styr på point m.m. - og normalvis laver vi til sidst en afgørende finaleskydning udvalgte detlagere.

Vi slutter med at kåre dagens vinder - og tager ofte et gruppebillede.

Vi medbringer alt hvad der skal bruges til aktiviteten, og du skal blot sørge for, at deltagerne møder op på aftalte tid og sted.

Vi sørger for hele afvikling fra start til slut, og medbringer professionelle lasergeværer, lerduer, professionel kastemaskine, elektronisk pointsystem m.m.

Geværerne er lette at håndtere og ufarlige at anvende.

Vores instruktør(er) vil guide jer gennem øvelser og konkurrencer, der vil teste jeres præcision og reaktionsevne.

Uanset om I er erfarne skytter eller nybegyndere, er denne aktivitet designet til at være sjov og udfordrende for alle.

Laser lerdueskydning er en alsidig aktivitet med stor fleksibilitet, da varighed, sværhedsgrad m.m. let kan tilpasses til jeres ønsker.

Aktiviteten kan f.eks. bruges som afbræk i møder, kurser og konferencer, hvor der ønskes frisk luft og fornyet energi inden dagens fortsatte program - eller aktivitet inden I eventuel skal have middag.

Laser lerdueskydning er en aktivitet, der har utroligt mange forskellige anvendelsesmuligheder, og som rammer bredt. Alle kan være med, og vi tilpasser naturligvis sværhedsgrad m.m. til deltagerne.

Vi gennemfører både laser lerdueskydning som enkeltstående aktivitet eller hvor aktiviteten blot er én ud af flere aktiviteter deltagerne skal igennem.

Dit udbytte i Laser Lerdueskydning:

  • Fungere som et underholdende indslag, der skaber gejst og fornyet energi.
  • Giver en uformel ramme, hvor medarbejdere kan netværke og interagere på tværs af afdelinger og hierarkier.
  • Fælles aktivitet der er medvirkende til at styrke relationerne mellem kollegaerne.

Laser Lerdueskydning gennemføres bedst udendør

Udendørs
Stort ugenert areal, hvor duerne kan lande på græs eller lignende.

Indendørs
Kan i visse tilfælde gennemføres indendørs i store messehaller og lignende efter nærmere aftale.

Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.

Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.

Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 4.500 arrangementer.

Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.

Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre om vi kan give en intern reference.

Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer  eller blive klogere på os.

Hvilken udgave skal vi vælge? 
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver. 

Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon). 

Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. 

Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.

Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem. 

Skal I se stedet inden arrangementet? 
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.

Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet. 

Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her. 

Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.

Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.

Pris: 6.495 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Light udgaven indeholder

  • Tilbydes i dagtimer mandag - onsdag
  • Varighed op til 1 time
  • Vi kommer til jer
  • Komplet skydeanlæg
  • Instruktør
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Diplom til vinder
  • Pokal til vinder

Pris: 7.495 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Standard udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed op til 2 timer
  • Vi kommer til jer
  • Komplet skydeanlæg
  • Instruktør
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Diplom til vinder
  • Pokal til vinder

Pris: 9.495 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Premium udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed op til 3 timer
  • Vi kommer til jer
  • Komplet skydeanlæg
  • Instruktør
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Diplom til vinder
  • Pokal til vinder

Det skal være trygt at bestille

  • Prismatch
  • Fleksibelt deltagerantal
  • Flyt dato omkostningsfrit
  • Betal efter arrangement