The Game Show | Juleudgave

The Game Show - Underholdende quizspil med juletema
The Game Show - Underholdende quizspil med juletema
The Game Show - Underholdende quizspil med juletema
The Game Show - Underholdende quizspil med juletema
The Game Show - Underholdende quizspil med juletema

Virtuelt quizspil i særlig juleudgave

  • 3-2000+
  • 30-90 min. efter ønske
  • Dansk, Engelsk, LIVE tekstning og oversættelse

The Game Show: Juleudgaven er et sjovt og tempofyldt quizspil, hvor alle deltagere konkurrerer mod hinanden, om at blive virksomhedens jule-ekspert!

The Game Show er et sjovt og underholdende quizspil, hvor deltagerne i et ufarligt spilmiljø konkurrerer på viden og hurtighed. Spillet er en særlig juleudgave af vores populære quizspil – og er velegnet som et sjovt og underholdende indslag til f.eks. juleafslutningen eller julefrokosten – eller måske skal der bare ske noget ekstra i disse julemåneder. I konkurrerer alle mod hinanden i at vide mest om vores alle sammens elskede højtid. Hvem er i sandhed virksomhedens juleekspert?

Deltagerne introduceres til spillet fra vores virtuelle, julepyntede studie. Her bliver de mødt af en veloplagt vært, der sætter rammerne for spillet. Værten er til stede under hele forløbet – og faciliterer quizzen fra start til slut.

Reglerne er simple og det varer derfor ikke længe, inden selve konkurrencen kan skydes i gang. Deltagerne skal nu igennem en række runder, der hver har spørgsmål inden for et bestemt emne som omdrejningspunkt. Antal runder og spørgsmål tilpasses efter ønsket varighed og udgave.

Vi kan sammensætte kategorierne efter ønske. I juleudgaven kan du vælge og mikse mellem flere forskellige julekategorier.

Måden hvorpå spørgsmålene stilles og besvares på – ændrer sig løbende i quizzen, så der er garanti for en varieret og tempofyldt quiz, hvor deltagerne aktiveres.

Spillet afsluttes med en flot finale, hvor dagens vinder kåres. Og så giver vi garanti for en hvid jul… Bare vent og se 😉

The Game Show forløber i hovedtræk således:

‍1. Vi sender link
‍Vi sender link til det virtuelle møderum i god tid inden vi skal mødes. Det er let for alle at gå til. Vi sidder klar på telefonen, hvis der mod forventning er tekniske problemer.

‍2. Sjov og tempofyldt quizspil
‍Deltagerne konkurrerer alle mod hinanden individuelt i forskellige julekategorier - valgt forud for dagen.

‍3. Den store finale
Efter en hård kamp, hvor de små grå har været sat på prøve, kåres dagens vinder.

Vi sørger for alt der skal bruges, og spillet faciliteres virtuelt og LIVE fra vores egne fysiske julepyntede sets og kulisser af vores vært.

Vi kan afvikle på flere forskellige mødeplatforme, f.eks. Zoom, Teams, Google Meet og WebEx.

Afhængigt af valgt udgave vil der undervejs blive stillet om til forskellige kulisser, hvorfra deltagerne introduceres til nogle af spørgsmålene.

Værten byder velkommen og introducerer deltagerne til quizzen. Værten er til stede under hele spillet og vejleder løbende gennem spillet.

Inden spillets start har vi folk siddende klar på et særligt telefonnummer, hvis nogle deltagere mod forventning har problemer med at logge på.

Der er gode muligheder for forskellige hybride løsninger, hvor nogle er med virtuelt og andre deltagere måske sidder samlet i virksomheden.

The Game Show: Juleudgaven egner sig særdeles godt til julearrangementer i november og december.

Det kan f.eks. være en juleafslutning, hvor der skal være en underholdende indslag eller ifbm. julefrokosten.

Der er gode muligheder for forskellige hybride løsninger, hvor nogle er med virtuelt og andre måske sidder samlet fysisk på én eller flere lokationer.

Spillet har generelt mange anvendelsesmuligheder, da anledning og varighed let kan tilpasses efter ønske.

Dit udbytte i The Game Show:

  • Sammen – hver for sig.
  • Styrker relationerne til ens kollegaer.
  • En fælles afslutning op mod jul - selvom I måske er delt på forskellige lokationer, lande eller har medarbejdere der arbejder hjemmefra. Alle kan være med.
  • Fungere som et sjovt, uformelt og underholdende element, der giver et afbræk i hverdagen.

Vi anvender som udgangspunkt platformen Zoom, hvor det ikke er nødvendigt for deltagerne at downloade noget. Zoom giver samtidigt en række muligheder under selve arrangementet i forhold til breakout rooms, fællesseancer, holdinddeling m.m.

Efter aftale, og afhængigt af deltagerantal, kan vi også anvende Microsoft Teams, Google Meet, Webex eller eventuelt andre platforme.

Efter bestilling modtager du link til mødet, som kan deles med deltagerne.
På dagen åbnes møderummet i god tid inden start - så deltagerne har mulighed for at tale sammen inden start.

Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.

Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.

Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 4.500 arrangementer.

Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.

Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre om vi kan give en intern reference.

Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer  eller blive klogere på os.

Hvilken udgave skal vi vælge? 
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver. 

Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon). 

Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. 

Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.

Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem. 

Skal I se stedet inden arrangementet? 
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.

Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet. 

Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her. 

Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.

Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.

Pris: 4.500 kr.

Sådan bestiller du

Light udgaven indeholder

  • Tilbydes i dagtimer mandag - onsdag (november-december)
  • Varighed 30 min.
  • Virtuelt møderum
  • Komplet show / spil med alt der skal bruges
  • Spændende kulisser
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Vært
  • Diplom til vinderen
  • Tilpasning af spørgsmål
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 5.500 kr.

Sådan bestiller du

Standard udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage (november-december)
  • Varighed 30 - 60 min. efter ønske
  • Virtuelt møderum
  • Komplet show / spil med alt der skal bruges
  • Spændende kulisser
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Planlægning og koordinering
  • Vært
  • Diplom til vinderen
  • Tilpasning af spørgsmål
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 7.900 kr.

Sådan bestiller du

Premium udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 30 - 90 min. efter ønske
  • Virtuelt møderum
  • Komplet show / spil med alt der skal bruges
  • Spændende kulisser
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Vært
  • Diplom til vinderen
  • Tilpasning af spørgsmål
  • Gennemførelse på engelsk

Det skal være trygt at bestille

  • Prismatch
  • Fleksibelt deltagerantal
  • Flyt dato omkostningsfrit
  • Betal efter arrangement