The Service Game

Sæt fokus på den gode service

  • 6-500+
  • 60-300 min. efter ønske
  • Dansk, Engelsk

Vil du og kollegaerne gerne optimere jeres serviceniveau? Eller hvem vil ikke det? I spillet The Service Game får du og kollegaerne muligheden for at reflektere over, hvordan I kan optimere jeres serviceniveau.

I The Service Game kombinerer vi læring med underholdning og udfordringer for at udvide jeres kompetencer inden for service. Uanset om I arbejder B2B eller B2C, om I er en fysisk tøjbutik eller en virksomhed, der sælger ydelser, vil spillet få jer til at reflektere over, hvad I gør godt, og hvor der er plads til forbedringer.

I vil gennem forskellige interaktive øvelser, der involverer deltagerne i deres egen læringsproces, arbejde med service og hvad der er “best practice” er for netop jeres virksomhed inden for service.

Så gør jer klar til at tage jeres service til nye højder med The Service Game – et spil for alle, der har med salg og kundekontakt at gøre!

The Service Game forløber i hovedtræk således:

1. Introduktion
Deltagerne vil få en introduktion til spillet og blive præsenteret for nogle opvarmningsdilemmaer, der kan opstå, når man arbejder med service.

2. The Service Game-runderne
Deltagerne arbejder med service gennem forskellige metoder og vil blive præsenteret for forskellige udsagn samt relevante dilemmaer. Antal og specifikke metoder afhænger af det enkelte arrangement.

3. Dagens kulturbærer inden for service kåres
Afstemninger og point gøres op. Vi kårer dagens stærkeste kulturbærer inden for service.

Når deltagerne har fået introduktion til spillets forløb, vil de blive præsenteret for nogle små opvarmningsdilemmaer, som handler om de dilemmaer, der kan opstå, når man arbejder med service. Disse opvarmningsdilemmaer er dog ikke så komplicerede eller dybdegående som dem, deltagerne vil blive præsenteret for senere i spillets forløb. Her vil der være længere tid til fordybelse, dialog og refleksion.

Selvom fordybelse og refleksion er vigtigt for at kunne udtænke forbedringer til serviceniveauet i virksomheden, er det også vigtigt at komme op af stolene. Derfor har vi også en 'Act Now'-runde, hvor deltagerne skal op af stolene og finde på kreative, innovative og måske sjove løsninger og idéer til at optimere kundernes oplevelse, når de handler hos jer.

Udover en facilitator der er hos jer gennem hele spillet for at guide jer, vil deltagerne i standard og premium udgaven også møde en facilitator på skærmen, som transmitterer LIVE fra vores egen butik. Facilitatoren her vil også præsentere en række forskellige udsagn og dilemmaer, der kan opstå, når man arbejder med kunder og service.

The Service Game giver deltagerne plads og rum til at reflektere over, hvordan de arbejder med service, hvad de synes er god service og hvordan de kan forbedre service. The Service Game kan anvendes til forskellige formål og anledning. Spillet er relevant for alle, der har med salg og service at gøre. Varigheden kan justeres efter ønske fra alt mellem 1 og 4 timer.

Spillet kan anvendes til:

  • Introduktion af nye medarbejdere
  • At sætte fokus på service i organisationen
  • At skabe fælles retningslinjer
  • At skabe en fælles referenceramme til god service
  • Heldagsaktivitet til temadag
  • Træning af kundeservicefærdigheder
  • Optimering af interne serviceprocesser
  • Forbedring af kundeoplevelsen

Dit udbytte af The Service Game:

  • Optimering af serviceniveauet
  • Idéer og kreative forbedringsforslag
  • Identifikation af svage punkter i virksomhedens serviceniveau
  • Stærkere relationer til kollegaer
  • Øget forståelse for kunders behov og forventninger
  • Bedre kommunikation og samarbejde i teamet
  • Praktiske værktøjer til at forbedre kundeservice
  • Motiverede medarbejdere med fokus på service

The Service Game kan gennemføres de fleste steder.

Vi tager udgangspunkt i hvad der kan lade sig gøre på stedet, men optimalt har vi brug for:

  • Plenumlokale med plads til alle og projektor/lærred

Lykke & Co. A/S har lavet arrangementer for virksomheder siden 2008, og siden er det blevet til mange tusinde arrangementer.

Vi har lavet arrangementer overalt i Danmark, og har besøgt alt fra Nordjyske håndværkere til Københavnske reklamefolk. Vi har lavet arrangementer for alle størrelser grupper - lige fra 2 deltagere og op til 2.000 deltagere.

Intet er vigtigere for os, end at lave gode arrangementer, der lever op til vores kunders forventninger. Det er let at sige, men vores gennemsnitslige score er 4,9 (ud af 5) - vurderet på 4.500 arrangementer.

Vi bruger i høj grad egne, fastansatte facilitatorer, og har interne processer der sikrer høj kvalitet.

Er du fra større virksomhed eller organisation har vi måske lavet noget for en anden afdeling tidligere. Kontakt os gerne for at høre om vi kan give en intern reference.

Alternativt kan du se, nogle af vores andre referencer  eller blive klogere på os.

Hvilken udgave skal vi vælge? 
De fleste kunder vælger standard- eller premium udgaven. Såfremt I er en mindre gruppe, og arrangementet skal foregå i starten af ugen, er der mulighed for at vælge light-udgaven.
Vi sidder klar til at hjælpe, og fortæller gerne nærmere om indholdet og forskellen i de forskellige udgaver. 

Kan vi få et tilbud?
Ja! Såfremt du er interesseret i et specifikt tilbud til dit arrangement er du velkommen til at skrive på hej@lykkeco.dk eller ringe på 70 227 112. Du kan også udfylde vores formular her på hjemmesiden. Vi emailer herefter et tilbud til dig, der let kan deles med kollegaerne elektronisk, hvis I f.eks. skal drøfte det på et møde (hvor vi selvfølgelig gerne deltager via video eller telefon). 

Hvordan bestiller jer?
Vælg udgave og deltagerinterval i boksen til højre og klik "Bestil nu". Følg herefter vejledningen.
Du er også altid meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. 

Hvad skal jeg gøre som bestiller?
Inden arrangementet har vi dialog omkring holdinddeling, lokaler m.m. Men på selve dagen kan du nyde det - og deltage på lige fod sammen med dine kollegaer, da vi varetager alle opgaver.

Hvornår kommer I på dagen?
Vi ankommer normalvis 30-90 min. før start, afhængigt af spil. Vi aftaler altid nærmere omkring ankomsttidspunkt inden arrangementet, så du ved, hvornår vi kommer. Efter endt arrangement pakker vi sammen og efterlader tingene som vi modtog dem. 

Skal I se stedet inden arrangementet? 
Det er som udgangspunkt ikke nødvendigt at se stedet før dagen. I enkelte tilfælde vil vi dog gerne bede om et par billeder af lokalerne.
Skal arrangementet foregå på en ekstern lokation, har vi sandsynligvis været der før og kender forholdene.

Ved store arrangementer (+100 personer) kalkulerer vi ofte med besøg på lokationen inden arrangementet. 

Hvad gør I for miljøet?
Vi gør ret meget ift. miljø og klima og arbejder på løbende at mindske energiforbrug m.m. Herudover arbejder vi aktivt med FN´s 17 Verdensmål og følger løbende op herpå.
Læs mere om vores konkrete klimatiltag på siden her. 

Hvornår og hvordan betaler jeg?
Alle priser er angivet ekskl. moms. Faktura fremsendes via email og forfalder normalvis 7 dage efter arrangementets afholdelse. Er der behov for længere kredit pålægges et gebyr iht. vores forretningsbetingelser. Fakturaen fremsendes normalvis inden arrangementet, så fakturaen kan behandles og betales rettidigt. På fakturaen fremgår både OCR-linie og kontonr samt link til betaling med kreditkort. Vi kan også sende fakturaen via et EAN-nr.

Jeg har stadig spørgsmål
Kontakt os - vi hjælper meget gerne. Giv et kald på 70 227 112, skriv på hej@lykkeco.dk eller book et møde.

Pris: 7.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Light udgaven indeholder

  • Tilbydes i dagtimer mandag - onsdag
  • Varighed 1 - 2 timer
  • Vi kommer til jer
  • Komplet spil med alt der skal bruges
  • Spændende runder og metoder
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Facilitator
  • LIVE omstilling til butik
  • Refleksionsproces / forankring
  • Kåring af dagens kulturbærere
  • Skriftlig opsamling fra dagen
  • AV-udstyr
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 9.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Standard udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 1 - 4 timer
  • Vi kommer til jer
  • Komplet spil med alt der skal bruges
  • Spændende runder og metoder
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Facilitator
  • LIVE omstilling til butik
  • Refleksionsproces / forankring
  • Kåring af dagens kulturbærere
  • Skriftlig opsamling fra dagen
  • AV-udstyr
  • Gennemførelse på engelsk

Pris: 16.995 kr.

Prisen er ekskl. moms og kørsel

Sådan bestiller du

Premium udgaven indeholder

  • Tilbydes alle ugens dage
  • Varighed 2 - 5 timer
  • Vi kommer til jer
  • Komplet spil med alt der skal bruges
  • Spændende runder og metoder
  • Gennemførelse fra start - slut
  • Facilitator
  • LIVE omstilling til butik
  • Refleksionsproces / forankring
  • Kåring af dagens kulturbærere
  • Skriftlig opsamling fra dagen
  • AV-udstyr
  • Gennemførelse på engelsk

Det skal være trygt at bestille

  • Prismatch
  • Fleksibelt deltagerantal
  • Flyt dato omkostningsfrit
  • Betal efter arrangement